קודם כל, מנוע חיפוש ממפה את כל האתר וסופר כמה פעמים מופיע כל מילה.
לכן, אם נרצה לחזק ביטוי מסויים, נרצה שהוא יופיע הרבה פעמים בתוכן שלנו.

כשמנוע חיפוש עובר על התוכן באתר, הוא נותן ניקוד לכל מילה, אבל נותן ניקוד גבוה יותר למילים מיוחדות.

למה אני קורא מילים מיוחדות? למילים מודגשות, למילים עם קו תחתון, לקישורים (שימו לב שלקישור זה יש גם TITLE), ל-TITLE של תמונה, לצבע שונה, לגודל שונה.
סימון HEADER (ניתן לבחור היכן שרשום Paragraph).
וכמובן שכל השיטות ביחד על אותו הטקסט זה גם טוב!

בצורה זו, נסביר למונע החיפוש מה המילים שמיחדות את האתר שלנו.

בקיצור:

  • לכתוב הרבה תוכן, וכל שבוע/שבועיים להוסיף לאתר דף חדש.
  • לדאוג לאופטימיזציה של הביטויים שאנו רוצים לקדם
  • מטא דטא Meta data – תיאור לעמוד + מילות מפתח

את אותן השיטות ננסה ליישם גם כשאנחנו בונים קישורים נכנסים (הכוונה להכנת קישורים מאתרים אחרים).

  • למשל לרשום הודעות בפורומים ולהוסיף את הקישור לאתר שלנו. לפעמים ניתן להוסיף חתימה לכל הודעה שאנו רושמים.
  • להגיב בבלוגים
  • אתרי מאמרים
  • אתרי חדשות / אתרי המלצות

חפשו בגוגל את המונחים הנ"ל ותמצאו עשרות אתרים שיעזרו לכם לקדם את האתר שלכם לבד ובחינם.

 

דוגמה לקידום אתר של שותף עיסקי המתמחה במשאבי אנוש ודיני עבודה: משאבי אנוש , דיני עבודה